BASF hat jetzt den Herstellungsprozess von Lupranol® (Polyetherpolyol) so verbessert, dass Automobilbauteile, die aus Polyurethan-Systemen von BASF gefertigt werden, durchschnittlich 20 Prozent weniger Aldehyde abgeben. So können Automobilzulieferer, die z.B. Akustikbauteile, Sitze oder Lenkräder herstellen sowie Instrumententafeln und Türen hinterschäumen, die steigenden Anforderungen der Automobilhersteller und des Gesetzgebers an geringere Emissionen im Autoinnenraum erfüllen. BASF has now improved the process for manufacturing Lupranol® (polyether polyol) so that car components which are made of BASF polyurethane systems emit an average of 20 percent less aldehyde. This allows automotive suppliers, that manufacture e.g. acoustic parts, seats and steering wheels or back-foam instrument panels and doors, to meet the increasing requirements of car manufacturers and the law for lower emissions in vehicle interiors.

BASF – EMISII REDUSE IN INTERIORUL AUTOMOBILELOR DATORITA POLIETERILOR POLIOLI IMBUNATATITI

BASF a îmbunătățit procesul de fabricare a polieterului poliol Lupranol®, astfel încât componentele auto care sunt fabricate din sistemul poliuretanic de la BASF emit, în medie, cu 20% mai puțină aldehidă. Această inovație le permite furnizorilor auto care produc, spre exemplu, componente acustice, scaune și volane sau panouri și uși din spumă, să satisfacă cerințele tot mai stricte impuse producătorilor de mașini și să respecte legea privind reducerea de emisii de tip COV (compuși organici volatili) din interiorul vehiculelor. După ce procesul de producție a fost modificat în fabricile BASF din Asia, la începutul anului, schimbarea este, în acest moment, implementată în Europa și programată să se desfășoare, în decursul acestui an, și în unitățile de producție din Statele Unite. Alături de izocianat, poliolul este produsul de bază pentru sistemele de spumă poliuretanică.