PLÃCILE CERAMICE CESAROM AU ÎNREGISTRAT O CREȘTERE A VÂNZÃRILOR DE 15% ÎN 2020, ÎNTR-O PIAȚÃ CARE A AVANSAT CU DOAR 3%

Potrivit Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, brandul CESAROM a înregistrat anul trecut o creștere de 15% a volumelor și a valorilor de vânzări, de cinci ori mai mult decât creșterea totală de 3% a pieței de plăci ceramice în România. Consumul total al pieței de plăci ceramice în România s-a ridicat anul trecut la circa 40 de milioane de metri pătrați. Peste 20% din totalul volumelor vândute anul trecut pe plan local sunt produse în România, la fabrica SANEX S.A. din Cluj-Napoca a grupului Lasselsberger. În 2020, producătorul român a vândut aprox. 8 milioane de metri pătrați de gresie și faianță pe piața românească. Din datele oferite de companie, plăcile ceramice cu cel mai mare consum în România sunt plăcile CESAROM în format 60 x 30 cm. Conform datelor furnizate de Institutul Național de Statistică (INS), Spania și Bulgaria au fost țările din care au fost importate cele mai mari volume de gresie și faianță în România în 2020.