85% DINTRE CEO CONSIDERA CA RELATIA CU CLIENTII TREBUIE SA SE TRANSFORME INTR-UN PARTENERIAT

Pentru a fi competitivi și a avea succes într-o lume în care digitalizarea este prezentă peste tot, companiile trebuie să se concentreze pe găsirea echilibrului între „valoare” și „valori”, adică între creșterea valorii businessului și valorile în care cred clienții și angajații, precum și așteptările acestora – concluzionează raportul Accenture Technology Vision 2020. Studiul, realizat anual de Accenture (NYSE: ACN) și ajuns la a 20-a ediție, previzionează principalele tendințe tehnologice care vor redefini companiile în următorii trei ani. Potrivit raportului din 2020, intitulat. 83% dintre cei peste 6.000 de CEO și directori de IT din toată lumea chestionați de Accenture pentru raportul Technology Vision 2020 își dau seama că tehnologia a devenit o parte componentă a existenței umane. În același timp, 70% dintre cei 2.000 de consumatori participanți în cadrul aceluiași studiu se așteaptă ca relația lor cu tehnologia să devină și mai strânsă în următorii trei ani. Cu toate acestea, se discută tot mai mult despre o reacție împotriva tehnologiei.