Spuneți-ne despre activitățile recente ale companiei.
În continuarea demersurilor de aliniere la criteriile de răspundere socială, de sustenabilitate, Prologic Facility Management s-a implicat activ atât în acțiuni directe prin intermediul partenerilor, cât și progresând în cadrul evaluărilor anuale pe criterii CSR desfășurate prin intermediul platformei EcoVadis, ultima evaluare aferentă anului 2023 fiind recompensată cu SILVER AWARD.
De ce ați decis să participați la acest maraton?
Implicarea în cadrul maratonului caritabil Run for Life, a venit că și partea a continuării acțiunilor de responsabilitate socială ale companiei cât și că dorința întregii echipei manageriale care a înțeles scopul final al acestui proiect și a făcut din acesta o misiune în cadrul maratonului. Când vorbim de dorința echipei manageriale, trebuie menționată implicarea voluntară a întregii echipe Prologic Facility Management în toate aspectele logistice ale evenimentului.
Considerăm că acțiunile Asociației Life Call de acordare ajutorului și suportului femeilor însărcinate alungate de acasă prin construirea unui Centrului Maternal Life Call ca fiind extrem de important în contextul actual din România.
Care au fost pregătirile făcute de angajați pentru a participa?
Așa cum menționăm anterior, pregătirile de voluntariat au constat în acțiuni în partea organizatorică din punct de vedere logistic, cum ar fi transportul, instalarea și dezinstalarea materialelor, suport organizatoric pe durata evenimentului și, nu în ultimul rând, transformarea pentru o săptămână a sediului companiei noastre din București în sediu organizatoric al evenimentului Run for Life.
Cum s-a desfășurat evenimentul?
Evenimentul a fost plin de surprize plăcute, plecând de la numărul mare de participant și până la atmosfera plină de energie pozitivă, oameni și copii entuziasmați de motivul participării în cadrul evenimentului, cât și de competiția cu timpul propriu de alergare. Echipa Prologic Facility Management a primit cea mai de preț răsplată, ce a constat în feedback-ul atât al participanților cât și a organizatorilor privind pozitivitatea, energia transmisă și, nu în ultimul rând, implicarea în fiecare aspect atât înaintea desfășurării evenimentului cât și pe parcursul acestuia.
Care au fost rezultatele?
În privința rezultatelor, ne vom rezumă la punctarea aspectelor ce au adus beneficii din punct de vedere al valorilor în societate, cum ar fi conexiunea cu oamenii din diverse medii sociale și de afaceri, conexiunea cu copii și adăugarea valorilor non-competiționale acestora și, nu în ultimul rând, continuarea unificării valorilor comune și consolidarea relațiilor între membrii echipei Prologic Facility Management.
La ce alte evenimente veți mai participa?
Pentru sfârșitul acestui an agenda de participare a companiei noastre în cadrul evenimentelor de profil rămâne deschisă. Cu siguranță vom fi prezenți în cadrul ROFMEX 2024 ediția a VI a, ediție ce se va desfășura în luna Noiembrie.
De asemenea, compania noastră prin intermediul Asociației PRO TEAM SUPORT este permanent implicată în acțiuni de sprijinire a cazurilor medicale și sociale, atât pentru angajați ai companiei, cât și pentru cazuri externe, în ultimii ani venind în întâmpinarea acestora atât financiar cât și cu suport consultativ sau juridic. Una dintre ultime acțiuni întreprinse prin intermediul asociației fiind sprijinirea angajaților ce au fost afectați de dezastrele naturale.