Programele Goodyear de suport pentru client, „FleetFirst”, au grijă, în prezent, de peste 200,000 de camioane, în mai mult de 20 de ţări europene, ajutând operatorii flotelor să reducă atât costul de stagnare, cât şi costul total de proprietate. „FleetFirst” asigură anvelope de calitate premium şi suport de service, precum şi disponibilitate pentru asistenţă rutieră internaţională.
Această abordare de la „FirstFleet” asigură un consum eficient şi optimizat de carburanţi şi o viaţă a anvelopei mai lungă, precum şi o reducere a perioadei de stagnare, prin mentenanţă eficientă şi asistenţă rutieră rapidă. În plus, anvelopele şi mentenanţa lor pot influenţa 56% din toate costurile operaţionale ale vehiculelor, aşa că alegerea corectă şi grija sunt esenţiale.
„FirstFleet” cuprinde trei zone: produse, service şi soluţii. Produsele Goodyear, „FleetFirst”, acoperă o gamă largă de noi anvelope oferite de Goodyear, precum şi produsele reşapate TreadMax şi NextTread. Soluţiile Goodyear cuprind şi Soluţii Online pentru Flote, programul de management al flotelor bazat pe internet, precum şi Soluţii Online pentru Flote – varianta pentru telefon mobil, care este ultima perfecţionare în întreţinerea anvelopei.
„Vrem să ne asigurăm că flotele iau cea mai bună decizie când selectează anvelopele şi că performează la cel mai înalt nivel în timpul vieţii lor. Programele noastre, Goodyear „FleetFirst”, pot oferi toate acestea”, spune Pablo Martinez, Manager de Flotă Dunlop EMEA.
Produsele Goodyear „FleetFirst”
Gama de anvelope Goodyear acoperă aplicaţii specifice de transport, incluzând distanţe lungi, distanţe regionale, servicii mixte, municipal şi iarnă. Mai mult de atât, gama completă de dimensiuni disponibile semnifică, din punct de vedere virtual, că orice vehicul poate fi echipat cu anvelope adaptate cerinţelor sale operaţionale. Toate anvelopele Goodyear sunt recanelabile şi reşapabile, ceea ce creşte numărul de vieţi ale acestora, extinde performanţele şi scade costul per kilometru.
Service-ul Goodyear „FleetFirst”
TrickForce cuprinde aproape 2.000 de furnizori de service, localizaţi strategic în 28 de ţări europene. Fiecare deţine echipament şi staff instruit pentru a aborda toate cerinţele legate de o anvelopă. Acestea, împreună cu o reţea de workshop-uri şi operatori, formează o parte din programul de asistenţă rutieră Service Line 24h, care este disponibil 24/24 h, 364 zile pe an.
Soluţiile Goodyear „FleetFirst”
Soluţiile Online pentru Flote (FOS) reduc grijile legate de mentenanţa anvelopei de la distanţă. Munca este desfăşurată pentru fiecare cerinţă a clientului prin furnizorul de service care este plătit direct de Goodyear. Costurile sunt apoi centralizate şi nota de plată este trimisă către client, simplificând astfel facturarea şi reducând timpul de redactare. Ultimul progres al FOS-ului este varianta pentru telefon mobil a Soluţiilor Online pentru Flote. Aceasta implică tehnicianul anvelopei să folosească un dispozitiv portabil care înregistrează presiunea anvelopei şi adâncimea benzii de rulare şi transmite imediat informaţiile legate de vehicul prin ecranul computerului în timpul oferirii serviciilor de service sau reparaţii. Avantajul acestui sistem este acela că asigură ca vehiculele să fie menţinute conform cerinţelor de reglementare.
www.goodyear.ro
„Anvelopa Spațială”
Goodyear şi NASA au dezvoltat o anvelopa fără aer pentru a transporta vehicule de mari dimensiuni pe suprafaţa lunii. Această inovaţie a fost expusă public şi în Europa în cadrul Salonului Internaţional Auto de la Geneva.
„Anvelopa Spaţială” este bazată pe o tehnologie dezvoltată de Goodyear în anii 1960, în special pentru anvelopele din plasă de sârmă a Modulului Lunar Apollo. Goodyear a folosit instrumente de modelare pe computer pentru a analiza anvelopa lunară Apollo, împreună cu anvelopele pneumatice prototip şi anvelopele concept non-pneumatice pentru o înţelegere a mecanicii roţii şi a provocărilor generate de mediul lunar.
„Dezvoltarea anvelopelor originale pentru misiunea lunară Apollo şi a noii „Anvelope Spaţiale” a fost motivată de faptul că un cauciuc tradiţional (anvelope pneumatice folosite pe pământ) nu pot fi folosite pe lună. Acest lucru se datorează faptului că radiaţiile solare nefiltrate degradează cauciucul, iar anvelopele pneumatice prezintă un risc inacceptabil de dezumflare”, a explicat Mar Junio, Director General al Centrului de Inovaţii Goodyear din Luxemburg.
Anvelopa Spaţială înglobează 800 de arcuri de suspensie suport şi este proiectată să transporte vehicule mult mai grele pe distanţe mult mai mari decât anvelopa din plasă de sârmă prevăzută iniţial pentru Modulul Lunar Apollo. „Această anvelopă este extrem de durabilă şi eficientă energetic”, a notat Junio. De asemenea, designul arcurilor se adaptează la suprafaţa pe care este proiectat să asigure tracţiune, iar toată energia folosită pentru a deforma anvelopa este înapoiată atunci când arcurile revin la poziţia iniţială. Acest lucru nu generează căldură aşa cum o face o anvelopă normală.