Cei care vor un crossover cu care să poată ieşi din oraş pe drumuri ceva mai accidentate, au acum la dispoziţie un nou model de la Peugeot: 2008. Cu un design modern, spațiu interior asemănător celui din 208, un sistem „Grip Control” surprinzător de util și un ansamblu motor-cutie de viteze performant, noul model de la Peugeot prezintă mari şanse să devină lider.
Confortabil și spațios în interior, noul Peugeot 2008 se comportă neașteptat de bine atât în traficul aglomerat din orașe, cât și pe șoselele virajate de munte. E drept că garda la sol mare și suspensia prea permisivă dau uneori senzația că mașina ar putea pierde aderența în viraje, însă, în realitate, roțile vehiculului se „înfig“ foarte bine în asfalt. Capota faţă sculptată cu fineţe, exprimă protecţie şi rafinament. Linia dinamică şi elegantă a plafonului denotă profilul. Linia fluidă a plafonului porneşte de deasupra locurilor din spate creând un design unic, sculptat în metal.
Habitaclul modelului 2008 vă propune o atmosferă elegantă, cu elemente deosebite, ce îmbină cu perspicacitate decorurile atent lucrate cu ambianţa luminoasă inedită. Planşa de bord îmbrăcată într-un material fin, cu elemente din crom satinat, vă îmbie s-o atingeţi, iar plafonul panoramic vitrat deschide cu adevărat spaţiul interior, oferind o senzaţie de libertate şi o lumină excepţională în întreg habitaclul. De altfel, iluminarea cu LED de culoare albastră tip backlight a ceasurilor head-up, conturul LED al plafonului panoramic vitrat cu iluminare albastră, precum şi gravura laser ce furnizează o lumină slabă albă PEUGEOT LED TRACK, conferă modelului 2008 o ambianţă luminoasă excepţională.
Graţie sistemului Grip Control (motricitate ranforsată), veţi călători la bordul crossover-ului urban 2008 pe traseele dorite, pentru a trăi experienţe inedite. Nisip sau zăpadă, vară sau iarnă, 2008 se adaptează şi vă ajută să depăşiţi obstacolele întâlnite pe traseu. Graţie anvelopelor specifice Mud & Snow, sistemul Grip Control facilitează deplasarea autovehiculului cu cele două roţi motrice pentru o rulare calmă şi o senzaţie de evadare maximă. Cu ajutorul butonului de selectare, puteţi alege modul adaptat suprafeţei pe care rulaţi.
Noua generaţie de motoare în 3 cilindri
Această generaţie de motoare realizează un progres considerabil în materie de consum şi emisiide CO2, oferind o performanţă de înalt nivel. Motorizarea 1,2 l e-VTi permite modelului 2008 să propună un motor pe benzină cu emisii de doar 99 g de C02/km(1).
Sistemul de frânare şi ESP
Toate versiunile 2008 asigură un înalt nivel de siguranţă activă, graţie echipării standard cu sistemul de control al traiectoriei ESP. Acesta regrupează funcţii precum: antiblocarea roţilor (ABS), antipatinarea (ASR), distribuţia electronică a forţei de frânare (REF), asistenţa la frânarea de urgenţă (AFU), anticalarea motorului (MSR) şi controlul Inteligent al Tracţiunii ce îmbunătăţeşte avansarea autovehiculului atunci când aderenţa este precară.
Asistenţă la plecarea din pantă
Acest sistem imobilizează autovehiculul pentru o perioadă scurtă de timp (aproximativ 2 secunde) la plecarea din pantă, cât treceţi de pe pedala de frână pe cea de acceleraţie.
Faruri de ceaţă cu iluminare statică la intersectare
Atât la faza scurtă, cât şi la cea lungă, această funcţie permite fasciculului proiectorului de ceaţă faţă să lumineze interiorul virajului atunci când viteza autovehiculului este sub 40 km/oră (rulare pe traseu urban, traseu dificil, intersecţii, manevre de parcare etc).
Airbag-uri
În caz de coliziune, 6 airbag-uri ranforsează protecţia ocupanţilor: 2 airbag-uri frontale, 2 airbag-uri laterale şi 2 airbag-uri cortină.