„Lucrarea pentru demolarea, reamenajarea și construirea în porturi și aeroporturi are multe constrângeri, din cauza traficului intens de sosiri și plecări, zi și noapte. Pentru a fi și mai competitivi, munca noastră trebuie să fie realizată în timp util și încercând să conțină costurile cât mai mult posibil. Doar așa pot companiile noastre să genereze profit, și mai mult pus în pericol în aceste perioade critice generate de pandemia care a lovit întreaga lume.”. Aceasta este fraza care condensează dificultățile și așteptările companiilor care administrează șantiere în porturi și aeroporturi și care apelează la MB Crusher pentru o soluție rapidă care să îi ajute să îmbunătățească operațiunile și profiturile.
Pentru orice tip de cerere al operatorilor,intr-adevar MBCrusher oferă răspunsuri și soluții.
Cerința nr. 1: reducerea costurilor de eliminare a deșeurilor
Când vine vorba de gestionarea lucrărilor de remediere, atât în porturi, cât și în aeroporturi, aveți de-a face cu cantități mari de deșeuri care trebuie să fie zdrobite și duse la centrele de eliminare. Costurile transportului și gestionării materialului reprezinta o povara asupra comenzii. Cum să le elimini? În zona portului din Dublin, compania care se ocupă de lucrările de remediere a instalat un concasor cu maxilar BF120.4 pe excavatorul său pentru a zdrobi deșeurile de la demolări. Avantajul a fost dublu: nici un cost de transport și eliminare, cu recuperarea imediată a materialului, reutilizat în acest caz pentru construcția unui nou complex cu opt etaje. Mai mult, cu aceasta cupa de concasare a depășit un alt obstacol: acela de a ajunge la șantier prin singurele căi de acces, aleile vechi foarte înguste. Instalata direct pe excavator, concasorul MB Crusher a ajuns la fața locului rapid și fără costuri suplimentare.
Cerința nr. 2: reducerea volumului de deșeuri, evitând intrările și ieșirile vehiculelor
Manipularea resturilor necesită de obicei o mare cantitate de transport către și de la șantier. Cum să facem companiile mai autonome? Într-un aeroport vechi din Tripoli, o companie a folosit o cupă de concasor BF120.4 pentru a recicla dărâmăturile clădirilor distruse prin bombardare și a le reutiliza ca substrat pentru șantierele de construcții de drumuri. Un rezultat virtuos al reciclării directe, fără costuri de transport și achiziționării de noi materii prime. Același lucru este și în cazul unui aeroport din Hong Kong unde gestionarea timpului și a resurselor a fost esențială pentru a menține traficul aerian la capacitate maximă. Utilizarea modelului BF135.8 în timpul renovării unor clădiri a făcut posibilă reciclarea întregului material fără a fi nevoie de alte mijloace.
Cerința nr. 3: terminarea lucrarilor fără întârziere
Când vine vorba de renovări într-un port, factorul-chieie timp este esențial pentru a nu încetini operațiunile zilnice de încărcare / descărcare a mărfurilor și a transportului de călători.
În Guineea, peste 300 de milioane de dolari au fost investiți pentru renovarea pavajul zonei de manipulare și depozitare a containerelor din portul Conakry, acum deformată din cauza depozitării continue a materialelor foarte grele. O zonă care înregistrează un trafic de aproximativ 2 milioane de tone de mărfuri în fiecare an.
Scopul a fost eliminarea blocurilor de beton autoblocante pentru a întări subsolul și a pune altele noi. Necesitatea impusă: terminarea in timp, dacă este posibil chiar mai devreme, pentru a nu împiedica activitățile comerciale. Acesta este motivul pentru care a fost ales Concasorul mobil BF80.3 al firmei MB Crusher: cu o singură mașină, blocurile existente au fost zdrobite la o granulometrie de 0-3 cm și apoi distribuite pe fundal, creând un amestec de calitate excelentă capabil să reziste la aceasta grea misiune. Totul fără a muta camioane și a refolosind materialul destinat deseurilor.
Cerința nr. 4: precizie de tăiere, fără a irosi resurse
Pentru a lucra aproape de mare, în spații foarte mici, este esențial să lucrați cu cea mai mare precizie.
Așa cum sa întâmplat într-o zonă portuară importantă din Japonia, unde kilometricele barierele anti-furtună trebuiau ridicate cu un metru. A fost necesară măcinarea suprafeței de beton pentru toți kilometrii de extindere a barierei pentru a se asigura că noua turnare sa adereze la suprafața veche, asigurând impermeabilitatea, stabilitatea și drenajul exterior al apei. Cu precizia sa de tăiere, fără a risipi materialul, Tamburul de Frezare MB Crusher și-a calibrat rezistența și a măcinat stratul de beton armat fără a deteriora structura originală.