Tech-Con Industry, parte a grupului de firme Tech-Con cu prezență în Europa Centrală și de Est, aniversează 25 de ani de activitate în România. Profilul de activitate s-a conturat în jurul automatizărilor industrial, oferind produse, sisteme și soluții în aplicații pneumatice, hidraulice, construcții de mașini, mișcare liniară, transmisii mecanice și control procese.
Varietate a produselor și soluțiilor
Punând la dispoziția clienților din diferite industrii facilități locale de producție și asamblare rapidă din stoc, Tech-Con reușește într-un termen scurt să livreze elemente componente sau soluții asamblate de tip “plug & play” atunci când vorbim despre:
• cilindri pneumatici, insule de valve, sisteme de manipulare cu vacuum;
• grupuri hidraulice;
• conveioare și linii de transfer;
• bancuri de lucru pentru producția de tip lean;
• structuri asamblate cu profile de aluminiu și accesorii de prindere;
• aplicații de tip Karakuri.
Excelență operațională
Tech-Con acordă o atenție deosebită soluțiilor și serviciilor oferite clienților, în această direcție face eforturi constante de a îmbunătăți
– facilitățile locale de producție;
– serviciile de proiectare și montaj;
– înțelegerea nevoilor clienților – expertiza tehnică dobândită în cei 25 de ani de activitate locală;
– disponibilitatea stocurilor și a suprafeței de depozitare;
– livrarea rapidă conform cerințelor.
Magazinul online Tech-Con
Digitalizarea procesului de comandă, prin integrarea unui webshop ca interfață de comandă, asigură reducerea semnificativă a timpului alocat plasării comenzilor. Alte beneficii ale magazinului online includ 1% discount la plasare comandă online, vizualizare disponibilitate stoc în timp real, stocare adrese multiple (pentru livrarea către adrese diferite), modul comandă rapidă. Investind resurse în actualizarea constantă a portofoliului online, magazinul onlineTech-Con afișează cele mai inovative serii de produse la scurt timp de la apariția în piață.
Concluzii și direcții viitoare
1. Automatizarea proceselor de producție va conduce la creșterea capacităților interne de furnizare a soluțiilor integrate. Aceasta va reprezenta provocarea de a găsi un echilibru între business-ul de distribuție/mentenanță și echipa de proiecte speciale Tech-Con;
2. Digitalizarea proceselor de achiziție, comunicare și acces informație schimbă modelul tradițional de business. Contextul medical (Covid19) a accelerat această transformare și este un proces ireversibil. Dezvoltând facilități noi în Webshop-ul activ, pagini web dedicate prezentării produselor și soluțiilor care generează oportunități noi și investiția lunară în campanii de promovare este un avantaj competitiv;
3. Referințele de business și serviciile conexe devin din ce în ce mai importante în decizia de a lucra sau nu împreună. De aceea, Tech-Con susține dorința clienților de a vedea cum lucrează, prin vizibilitatea proiectelor similare, dar și a facilităților interne de producție ori a posibilităților de a integra sistemele informatice sau modelul logistic;
4. Interacțiunea zilnică cu clientul conferă încredere în companie, în expertiza tehnică și în serviciile furnizate. În cadrul evaluărilor anuale, Tech-Con a conturat conceptul de Ambasador Tech-Con și și-a luat angajamentul zilnic de a depăși așteptările clienților în materie de excelență operațională;
5. La nivel global ne confruntăm cu o vulnerabilitate a materiilor prime cu efect în creșterea prețurilor de achiziție și livrări decalate. Decizia de a extinde rețeaua de furnizori în portofoliul de profile de aluminiu și accesorii este perfect aliniată viziunii de business pe termen lung și intereselor grupului Tech-Con din care face parte compania.