Conducătorii de SUV au un motiv în plus pentru a se simți în siguranță: anvelopele de iarnă UltraGrip Performance SUV Gen-1 de la Goodyear livrează distanțe de frânare mai scurte pe carosabil uscat, umed și acoperit cu gheață.
Îmbunătățind în permanență tehnologiile de top pentru anvelope de iarnă, Goodyear lansează o nouă anvelopă destinată SUV-urilor: anvelopa UltraGrip Performance SUV Gen-1. Cel mai nou membru al familiei anvelopelor de iarnă UltraGrip este disponibil deja din luna mai 2016.
Conducătorii de SUV se simt adesea în siguranță în vehiculele lor mari, în special când acestea sunt echipate cu opțiunea 4×4, având adesea tendința de a considera că ei nu mai au nevoie de anvelope de iarnă. Totuși, este chiar mai important ca vehiculele lor să fie echipate cu anvelopele potrivite în condiții de iarnă.
Să facem SUV-urile chiar mai sigure
Datorită dimensiunii lor, SUV-urile și mașinile 4×4 cresc încrederea conducătorilor auto. Cu toate acestea, aceste mașini sunt mai grele, iar centrul lor de greutate este mai sus decât în cazul mașinilor de pasageri. Drept consecință, forțele exercitate pe anvelope sunt mai mari, făcând frânarea și manevrabilitatea mai provocatoare. Acesta este un paradox pe care Goodyear l-a rezolvat.
Alexis Bortoluzzi, Marketing Director segmentul Consumer EMEA la Goodyear: “În cazul SUV-urilor, noi suntem în fața unui paradox real. Astfel, noi am luat tot ce era mai bun atât din experiența nostră în materie de anvelope pentru SUV-uri cât și din tehnologiile noastre de top pentru anvelope de iarnă și am întărit linia nostră mult premiată de anvelope pentru SUV, UltraGrip Performance. Grație profilului său modificat, anvelopa UltraGrip Performance SUV Gen-1 livrează o aderență sporită[1] și astfel mai multă siguranță în condiții de drum de iarnă.”
Caneluri interblocante și designul benzii de rulare
Inginerii Goodyear explică: Pentru a echilibra capacitatea de încărcare mai mare (sau greutatea) vehiculului, anvelopa trebuie să fie mai rigidă (“să aibă mai multă fermitate”). Această rigiditate mai mare a blocurilor anvelopei sporește, printre altele, manevrabilitatea pe carosabil uscat. Totuși, în pofida fermității sau rigidității anvelopei, blocurile rămân flexibile (grație designului particular al canelurilor), care sporesc aderența pe zăpadă.
Tehnologie: 3D BIS (Block Interlocking System)
Beneficii: Un echilibru mai bun între manevrabilitatea pe uscat și performanța pe zăpadă
Un aranjament al canelurilor și al blocurilor optimizat pentru SUV
Inginerii Goodyear explică: Blocurile sunt acum unghiulare, în loc să fie complet drepte, ceea ce îmbunătățește aderența pe zăpadă.
Beneficii: O frânare sporită și mai multă tracțiune pe drumuri acoperite cu zăpadă și gheață